Tuesday 6 May 2014

Μήνυμα της προέδρου

Αγαπητοί μου συμπατριώτες και φίλοι,

Μετά τις εκλογές του Μάρτη στο ξενοδοχείο Coral στο Παλαιό Φάληρο, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς καταρχάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας αλλά και όλους εσάς που μας δείξατε εμπιστοσύνη με την ψήφο σας. 
Ο Σύλλογος μας έχει σχεδόν 38 ολόκληρα χρόνια ιστορίας και πρέπει να έχει μέλλον για να προσφέρει για το καλό του ‘Αη Στράτη. Ο Σύλλογος είσαστε όλοι εσείς που αγαπάτε τον ‘Αη Στράτη, κατάγεστε από εκεί και στηρίζετε τον τόπο αυτό.
Έως τώρα ήμουν παρούσα και θα εξακολουθήσω να είμαι για όποιον χρειαστεί την βοήθεια του Συλλόγου, θα προσπαθήσω να φέρω κοντά τα νέα παιδιά που έχουν όρεξη και αγαπάνε το νησί, θα προσπαθήσω να συνεχίσω το έργο της αιμοδοσίας που όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι για όλους μας, θα προσφέρω λίγο από τον χρόνο μου για να λειτουργούμε όλοι μαζί με γνώμονα το ΝΗΣΙ μας τον ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ.
Όλα τα μέλη του νέου Δ.Σ και εγώ προσωπικά αντιλαμβανόμαστε την τεράστια ευθύνη που παραλαμβάνουμε από τον απερχόμενο πρόεδρο Γιώργο Νικολέτο και τους προκατόχους του και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε επάξια το έργο τους και αν τα καταφέρουμε να τους ξεπεράσουμε. 
Πέστε μας τις προτάσεις σας, τις ιδέες σας, τις σκέψεις σας και εμείς είμαστε έτοιμοι να σας συντροφεύσουμε. Ελάτε να γίνουμε όλοι μια μεγάλη συντροφιά και ενωμένοι να δραστηριοποιηθούμε για το καλό του τόπου μας. 

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Η πρόεδρος Σιώνα Σοφία